ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА РАБОТА

АДМИНИСТРАТИВЕН ОФИС СЪТРУДНИК

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДЛЪЖНОСТТА:

• позитивно отношение и готовност за работа в екип;
• динамичен и отговорен човек със систематичен подход в работата;
• желателен е опит на подобна позиция;
• инициативност, самостоятелност и висока професионална етика и трудови навици;
• стремеж към повишаване на квалификацията и усъвършенстване;
• добро владеене на английски език;
• отлични административни и организационни умения;
• отлична компютърна грамотност;
• способност за приоритизиране на задачите;
• дисциплинираност, отговорност, организираност, коректност, лоялност;
• свидетелство за управление на МПС.


ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

• прилежно оформяне и поддържане на фирмената документация;
• създаване и следване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• създаване на административни и първични счетоводни документи;
• работа със специализирани софтуери, пряко свързани с дейността на фирмата, както и отлично владеене на MS Office;
• следене за спазването на крайни срокове при изпълнението на процедури;
• комуникация с контрагенти при необходимост от изясняване на въпроси по получени счетоводни документи и плащания;
• водене на кореспонденция на български и английски език по телефон и имейл с клиенти и доставчици на компанията;
• подпомагане на административно ниво на работата на ръководството на фирмата;
• Изготвя различни видове справки за целите на управлението на фирмата;
• водене на делова входяща и изходяща кореспонденция по имейл, телефон, поща и куриери;
• направлява информацията между различните отдели във фирмата, действа като отправна точка за посетители в офиса, администрира срещите и мероприятията на ръководството на фирмата и предоставя организационна помощ;
• отговаря за доставката на офис консумативи, офис оборудване и др.;
• организиране и водене на график за фирмени мероприятия и календар за срещи на фирмения екип.




Ако отговаряте на посочените изисквания и имате желание да станете част от нашия екип, моля изпратете автобиография, придружена с актуална снимка.

ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ДЛЪЖНОСТТА:

 висше инженерно или архитектурно образование;
 добра работа в екип, комуникативност и отдаденост на работата;
 много добро познаване на съвременните материали и технологии;
 отношение и прецизност към изпълнението на детайлите;
 ефективна организация на времето и работния процес;
 бързо и ефективно взимане на решения в непредвидени ситуации;
 познаване на технологичните изисквания за извършване на различните видове строително-монтажни работи и всички нормативни актове свързани с отчитането им;
 познаване на нормативните изисквания за безопасност на труда и ПБ;
 свидетелство за управление на МПС "Категория В";
 компютърни умения: Internet Explorer, MS Office, AutoCad - базово ниво;
трудов стаж като „ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ“ минимум 5г.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

 организация и координация на работния процес на обект;
 осъществяване на ръководство и контрол на строителната площадка;
 съблюдаване на точността на изпълнение на проектната документация;
 попълване на строителна документация и изготвяне на протоколи за извършени СМР;
 оказване на съдействие на останалите служители на фирмата;
 получава, изчислява и влага различните видове материали за използването им, като е задължен при остатък на материали да ги възстановява в склада на дружеството.
 отстранява допуснатите пропуски в съответствие с упражнявания авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи и уведомява ръководството на фирмата за възникнали проблеми.
 участва при съставянето на актове и протоколи по време на строителството и ги подписва.
 следи за съблюдаването на мерките за безопасност на труда, пожарна безопасност и нарушаване на екологичните изисквания и незабавно отстранява допуснатите нарушения.
 контролира и координира работата на подизпълнителите и поддържа връзка с ръководството на фирмата;
 съблюдава работата с производствените машини и съоръжения да се извършва само от квалифицирани и правоспособни лица;
 приема от бригадирите извършената робота по количество и качество, отчита изпълнението на строителството и го предава на ръководството на фирмата;
 контролира качеството на строителството и материалите, доставяни на обекта, както и съхранението на строителните материали;


Ако отговаряте на посочените изисквания и имате желание да станете част от нашия екип, моля изпратете автобиография, придружена с актуална снимка.